Thank god it's...

skrivet 2012-03-16 klockan 15:02:24

Alltid roligt när det är fredag. Alla blir så glada. Jag har ju sedan länge inte haft normala veckor, så fredag är i princip som vilken dag som helst för mig, men visst dras man med i allt som TGIF heter :)

 

Ikväll tror jag det blir tacos om avocadona har mognat och "the voice of Finland" på tv. Imorgon ska Anki spela på Serendi så det kan man inte missa. Förhoppningsvis får vi en eller två lister fastspikade i helgen. Håll tummarna folks!

 

Här är bild på ett coolt träd som vi hittade på vägen mellan naturhistoriska museet och tunnelbanestationen Universitetet i Stockholm.

 

Plus en bonusbild på Sami i sin fina pipo som vi hittade i Karis Järn i vintras! (Observera att han har lånat mina vantar och att det inte hans egna.)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar