Fysio & FB.

skrivet 2012-11-22 klockan 11:52:56
Hej, idag har jag börjat dagen med fysio hos Eva. Anaggi va skönt när hon försöker få upp mina superspända lår och vad muskler. Sen tejpade hon igen, vi kan kalla henne miracle Eva, med såndärn supertejp som gör att knäskålen sitter bättre på knä och knäet inte blir lika uppsvällt vis ansträngning. Love it!
 
På parkeringen såg jag den här lilla bilen med motorvärmarsladden ännu fast i bilen. Haha. Satte den på FB och vips så visade det sig att det var Evas jobbs respas bil. Hur praktiskt är inte det med FB :)
 
Nu ska jag strax på jobb, kvällskiftet och imorgon har jag morgonskiftet och på lördag nattskiftet :D Snacka om variation. Förresten glöm inte loppis på Högåsa på lördag 12-14. I'll be there.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar