Happy Friday!

skrivet 2012-11-09 klockan 21:10:51
Oj, vilket drag det blev här på bloggen när jag hamna öppna mig lite. Ni var över 100 pers som titta in här. Det är mycket för den här bloggen :) Tack för det och hoppas ni alla nu börjar tänka mer positivt och slutar marra!
 
Idag har jag hjälpt min syster med hennes dator och bjussat på stabil nätuppkoppling här i Pojo. Sen åkte jag till Matsgatan och krattade litet åt min mor och matade hennes katter. Plockade med mig lite prylar igen som ska på loppis den 24.11 kl.12-14 på Högåsa här i Pojo. Sami hämta sen hem ingredienser till Tacos och en flaska rött, så det har vi gottats oss med medan vi sett på ishockey.
 
I helgen ska jag jobba morgonskiftet på Shell och sen åker vi på kryssning på söndag med Sami. Har äntligen också bokat fysio med Eva på Karis Fysioterapi till nästa vecka så nu ska jag börja ta hand om mig själv. Träningen har inte blivit till något efter operationen och kilona smyger på i en faslig takt. Det är ju extra viktigt att inte vara överviktig när man har dåliga knän. Gah!
 
Sen har jag den första julklappen klar. Rekordtidigt.
 
Happy Friday som Kajjan skulle ha sagt!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar