Det är bra att ha tråkigt.

skrivet 2012-10-19 klockan 16:44:00
Det är bra att ha tråkigt för då vill man börja göra saker, så när jag tidigare gnällde över för lite jobb så har jag nu en massa olika projekt på gång igen. Jee, jee! Dock inte farligt många som bringar in några pengar men men kanske i förlängningen. Ska bl a hålla utställning på Serendi har jag tänkt. Har ni önskemål på motiv är det fritt fram att kommentera.
 
Och så ska jag ta tag i slutarbetet. Det är nu eller aldrig!
 
Och förresten Happy Friday som Kajjan hade sagt.

Kommentarer



skrivet 2012-10-19 klockan 18:38:48

Jag vet att jag tjatar, men kom med i Produforum!
Svar: Jag skulle anmäla mig men det där aktörsavtalet var så omständigt. Ska prata med Sanna.
ikalainen



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar