Klocka & ram.

skrivet 2012-10-17 klockan 21:36:29
Ja-a ingen sprätt i mig heller. Riktigt segt för tillfället. Har inte riktigt något jobb och inga turer på Shell heller, så nu skulle jag borda göra allt det där som jag annars inte hinner. Eller hur var det, jag är ju mest ledig hela tiden. Jag behöver ett RIKTIGT JOBB NU!
 
Samppa sku till IKEA idag så han fråga om jag ville följa med. OM jag ville :D Hehe, finns ju inget som piggar upp en som liten visit till det gulblåa varuhuset. Såg världens snyggaste väggklocka i ett av exempelrummen och blev SÅ glad, MEN vet ni vad, den var slutsåld. Hittar den inte heller på nätet. Riktigt nyaste nytt alltså och den var så fin, skulle passa så bra i vårt kök. Paxar den iaf ;)
 
Har iaf dragit tummen ur röven och ramat in sjökortet från -81 på vår vik där vi har sommarstugan. Ramen fynade jag och mamma förra gången vi var till IKEA. Satte gråbrunt papper mellan paspartout och sjökortet. Blev bra tycker jag. Vad tycker ni?
Jag diggar förövrigt kartor och sjökort och andra bilder som förklara vår värld. Orientering var roligt just pga av kartorna, men ofta hittade jag inte kontrollen även om jag kunde läsa kartan. Nina däremot var expert på att se kontrollerna då vi lufsade runt i skogen på skol-jumppan.

Kommentarer



skrivet 2012-10-18 klockan 11:31:32

Those were the days! Jag förstod inget av kartan utan följde bara dig. Tur att man blivit lite vettigare med åren iaf. Men en bra kombo var vi!
Svar: Det var vi :)
ikalainen



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar