Byrån.

skrivet 2012-09-14 klockan 00:12:00
Behövde en byrå utöver garderoben här i Pojo. Hade redan tagit hit mammas gamla byrå, men den passade inte in. Då tog jag hit den som jag haft på Matsgatan som är en byrå som Frida inhandlat i något skede, säkert från allaktivitetscentret. Den passade inte riktigt in den heller, så bestämde mig för att göra nåt åt den eftersom den inte har något antikvärde.
 
Gick till Axel Lindström i Karis och pratade lite med min gamla kollega Eva om de hade någo restbitar av tapet. De hade provbitar och turligt nog av den här ljuvliga tapeten från Boråstapeter. Så den fick jag av henne, tusen tack Eva!
 
Målade stommen och handtagen i samma färg som väggen och tapetserade lådorna. Låsen blev nu övertapetserade, men har ingen nyckel och inte som om jag behöver låsa in mina underkläder precis :)
 
Är supernöjd! Roligt projekt. Blir en liten surpise för Sami sen när han kommer hem :)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar