Fredagsfeelis.

skrivet 2012-09-21 klockan 13:02:36
 
 
Annat som jag gjort den här veckan är t.ex den här illustrationen. Ni kan ju gissa vad texten handlar om. Kommer i en valtidning snart i din postlåda.
 
Ikväll blir det litet Ekenäs marknad, bowling & middag på Santa Fé med fördelsedagsbarnet Eva. Jag har stora förhoppningar på mitt bowlingresultat. Jessica lär vara riktigt duktig så lär blir svårt att slå henne, men nästbäst är ju också helt okej eller? ;)
 
På söndag bjuder Svensk Ungdom på bio i Karis. Så alla som vill se Hunger Games får biljetter av min syster.
 
Just det ja, Sami är ju hemma igen. Jee!

Kommentarer



Annika
skrivet 2012-09-24 klockan 17:58:42

Jag diggar illustrationen. mycket.
Svar: Tack Annika, snällt av dig att kommentera :)
ikalainen



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar