Makeover.

skrivet 2012-09-28 klockan 18:00:00
Snart, snart är övrevåningen klar. Som ni vet håller jag på med en liten makeover här på Näsbyvägen. Senaste projektet är en hylla brevid mitt "sminkbord".
 
Budade in en BENNOhylla i björk på huutokauppa Raasepori. Jag har ju sen tidigare inhandlat ett litet MICKE skrivbord i vitt med lådan i björk. Hyllan var dock lite för hög så blev att kapa av den, men det kändes OK då det var second hand. Sen tapetserade jag restbitar från byråprojektet på bakväggen, så att den också passar ihop med byrån.
 
Så nu är det bara sänggaveln och sängöverkastet som fattas så är det DONE! Tror jag :) Funderar ännu hårt på någon fin väggdekal, men det mesta är redan kliché så som väggord t.ex. :/

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar