Tröttis.

skrivet 2012-09-17 klockan 22:00:33
Var tydligen för mycket meno i helgen eftersom jag varit dödstrött hela dagen idag. Och då sov jag över 9h. Anywho, idag har jag fortsatt med "få-i-ordning-sovrummet". Lånade cirkelsågen lite och kapade toppen av Benno hyllan som jag fyndat eftersom den var 20cm för hög. Den ska nu placeras brevid mitt "sminkbord" uppe i sovrummet. Tapetserade bakväggen på hyllan med de tapetbitar jag hade kvar och så har jag målat lite spikhål på listerna och sånt också. Snaaaaart är det någotlunda färdigt.
 
Sami har i uppgift att snickra ihop en sänggavel av gamla plankor som ligger ute i trädgården. De har fått en härlig patina och skulle passa finfint i vårt sovrum som går mycket i naturnära toner. Typ såhär tänkte jag :)
 
Until then.. hittade ett fint sängöverkast på ellos.fi MEN leveranstid 15 december. Vem vill beställa nåt som kommer först om 3 mån. Så himla dåligt :/
 
 

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar