Work.

skrivet 2012-09-21 klockan 12:25:00
Lite dött här igen, men igår jobbade jag 11,5h på Shell så har inte så mycket att komma med som ni förstår. Det gick hyfsat på jobbet, men märker nog att det är något påfrestande. Skulle alla bara jobba som de ska och göra det som hör till skiftet skulle det vara helt okej. För energin ska ju gå till kunderna inte på kollegerna tycker jag.

Jag söker ju hela tiden ett heltidsjobb, egentligen går deltid också bra, på någon trevligt ställe så håll gärna öronen öppna för mig och tipsa folk om mig också. Ju mer designjobb desto mindre Shell. Och nej, vill egentligen inte vara egenföretagare. Är inte lagd på det sättet. Det tar för mycket energi helt enkelt. Synd men sant.
 
PS. Vaknade i natt av att mina ben värkte som fn. Hamna stiga upp och ta värkmedicin. Borde ju promenera minst 5 km varje dag, men men jobbar man vid datorn för det mesta så blir det inte riktigt så och sen blir det värsta chocken för benen när man mitt i allt står på sina opererade ben 11h i streck.

Kommentarer



skrivet 2012-09-21 klockan 22:55:21

Inget jobb har jag åt dig nu, men vill fortfarande att du går med i Produforum. Det tar officiellt slut vid nyår, så sen är det för sent att komma åt nätverket. För det fortsätter nog ändå i nån form. Via det kommer du t.ex. åt att använda kulturpost.fi och kulturforum.fi. Sen finns ju det här: www.facebook.com/kulturjobbifinland
Svar: Du är för härlig Lotta :) Tack, ska ge produforum en chans.Jo, jag är medlem i kulturjobbifinland och mediejobbifinland på FB så hoppas det ska dyka upp något där.
ikalainen



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar