Påsk och sånt.

skrivet 2013-04-04 klockan 10:46:00
Har inte lyckats plita ner nåt här på en vecka. Uselt alltså. Påsken var huippu. Fint väder, ledigt och påskmiddag. Skulle fota allt gott vi åt, men efter förrätten så fokusera jag endast på maten. Ni vet hasselbackapotatis och jag är SÅLD. Älskar dem. Sååå gott. Rökta lammet från West Chark var också helt nice. Vi var en hel kasa med folk så mamma hade tom en stol för lite. Mycket fint.
 
Jag passade på att åka en sista gång i Påminne för den här säsongen. Hittade ett fint spår i tävlingsbacken längst till vänster med massa lössnö. Tyvärr är Påminne alltför litet :/ Jag vill ha alper juh.
Påsken i Ischgl 2003
 

Nu är det städning femtusen som gäller. Dammsugarn går heter! Mitt homeOffice ser ut såhär just nu. Huh.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar