Sjacki.

skrivet 2013-02-04 klockan 12:10:40
Jag fattar inte hur jag ska kunna ha ett normalt jobb, jag blir redan helt slut efter 2 kvällspass efter varandra. Dels kan det såklart bero på att jag inte har rutinen (det blir liksom för mycket på en gång) dels kanske jag "ger" (glad, kundvändlig och duktig) så mycket av mig själv och därmed dranerar mig själv på energi. Anyway, så har det varit helt okej att jobba på Shell nu igen. Det går så i vågor det där. Men jo, jag söker förtfarande ett riktigt grafiker jobb, så alla får gärna hålla ögon och öron öppna. Mol.fi levererar inte riktigt :/
 
Har fullt upp på ikadesign så ska genast ta tag i nästa grej.
 
Ha en bra måndag sjacki!
 
Sjacki eller schacki, har alltid stavat som det senare men i förrgår såg jag den första stavningen och gillar den bättre!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar