Titta mamma!

skrivet 2013-03-12 klockan 15:18:00
Jag är i princip fullbokad för två veckor frammåt nu med Shell och ikadesign + litet annat smått och gott. Passade på att åka och simma idag. Hade mucho tur och fick en hel bana för mig själv och var dessutom i bastun helt ensam så jag fick kasta ordentligt :) Simmade dock bara en halvtimme, litet dåligt med energi, men bättre det än inget. Ikväll ska jag ut och promenera med Rockie igen då Frida är på teaterövning så får ihop till den där timmen motion.
 
Inredningen går framåt här på Näsbyvägen. För tillfället liggen en hög med vitbetsade plankor på vardagsrumsgolvet som ska bli en sänggavel och köksbordet har rensats från en j-vla hög med papper & tavara. Jag hade ju mitt office i köket tills jag flyttade upp det till övrevåningen och allt kom inte riktigt med förräns nu. Hehe. Här händer inget på studs.
 
Titta mamma, nu är t o m löparen på bordet. Tadaa!
 
Hittade ett metall &-märke på ellos.fi som var fint, men tyvärr i en litet tråkig färg. Fyndade dock sprayfärg i tarjoustalo för 5e och gick lös! I'm loving it :)
 
Köpte hem litet tulpaner för att jag varit så duktig!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar