Handbollilainen.

skrivet 2013-11-24 klockan 10:00:00
 
Kolla in serietabellen!! :D
Vi har vunnit alla våra matcher hittills i division 1 i handboll med Team Camise. Strongt jobbat brudar! Nå, nu har vi faktiskt haft de lättare lagen emot oss, så det riktiga styrkeprovet kommer nu på torsdag 28.11 kl 20:45 mot Grani i Sisu Arena och sen 7.12 kl 13:30 mot HIFK/Planets också i Sisu Arena. Dicken Oldies vann vi bara med ett mål så ser ju aningen bättre ut än vad det är, men visst ska vi vara nöjda och stolta ändå :)
 
Jag har nu mest spelat 9m och det är grymt roligt och jobbigt. Mitt mål med ett underarmsskottsmål har ännu inte uppnåtts men ett par bollar bakifrån sk. hoppskott (vet inte om man kan kalla det hopp när jag lyfter hygst en decimeter från golvet) har lyckats och det är redan huippu! Sen ser armen ut därefter :)
 
 
Och som bonus har jag gått ner i vikt. Vågen visar -5kg sen seriestarten, jippii!
 

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar