Hej hej!

skrivet 2013-11-05 klockan 22:27:00
Går sakta men säkert det här. Har nu kirrat adressen ikadesign.fi jippii!
 
Sen har jag gått och köpt min helt egna bil. Min trogna trotjänare Clion börjar vara lite väl osäker som färdmedel efter att avgasröret braka löst här för ett par veckor sedan. Nu har jag då en Nissan. Den är visserligen 15år gammal men retro-nice! Måste ha varit världens tuffaste bil i tiderna :D
 
Idag har jag otroligt bra feelis. Har gått och varit supernervös inför handbollsmatchen idag som vi hade mot Dicken Akademin. Jag var så rädd att vi inte skulle klara upp oss. Vi gjorde också en sämre match mot Cocks i Riihimäki i lördags även om vi vann 6-38. Vi hade kanske 50% i skottprocent, men svårt att hålla skärpan i en sån match.
 
Anyway, dagens match gick över förväntningarna! Vi jobbade och jobbade och klarade det. Alla gjorde en insats och det är super! Jag lyckades personligen jättebra. Jag gjorde två genombrott varav ett mål och en straff. Och sen två hoppskott från vänsterbacken upp i krysset och i mål! Alla var helt chockade, inklusive jag själv!
 
Vi hade domare av världsklass; Päivi och Janka så det var himla kul! Roligt att lyckas på hemmaplan. Vi kommer ha en match per vecka framöver, så ingen vila här inte :)
 
Hejdå!
 

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar