Nervös.

skrivet 2013-11-28 klockan 17:53:00
Satan vad jag är nervig inför kvällens match. Nu när vi vunnit alla matcher hittills så vill man JAG inte förlora! :D Tänk så tokigt det kan gå. Det är ju BARA på skoj! Iiih.
 
Kom och se nervvraket jag i sisu arena kl 20:45.
 
UPDATE: Det gick vägen och vi vann. Det var jämt till 14-14 och sen slapp vi att rycka lite och kunde enkelt ta hem segern. Jag spelade mycket lite och sköt som en tok (inte det smartaste med Bianca i målet) så måste lite lugna ner mig där. Satt in ett mål från linjen iaf tack Elin. Roligt också att nästan alla i laget gjorde mål (tror det var våra linjer som inte fick in något, men de hade chanser iaf) Jenny var riktigt på hugget och satte bland annat många fina underarmsskott på Bianca. Det är imponerande! Hur ska vi nu kunna förlora mot HIFK/Planets nästa lördag? :)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar