Förkyld! %"#!(/)>
skrivet 2013-10-03 klockan 11:38:38
Jag har lyckats dra på mig en jäkla flunssa. Dock endast täppt/rinnig näsa om vartannat och ont i öronen, men inte halsont. Har inte kunnat mäta febern då batteriet dött i det, så det vet jag inte om jag har.
 
Skulle ju med och packa ner museet i Fiskars idag och äta lunch på Wärdshuset. Buu.
 
Och träningarna ikväll får jag skippa.
 
Men imorgon och på lördag ska jag jobba på Popana iaf. Det är så roligt. Jag trivs verkligen bra. Sjukt mycket att lära sig dock och inte så mycket system på saker och ting, vilket jag ju är van med från Shell och McDonald's.
 
Sen borde jag måla hos mamma på kvällarna så att övrevåningen i huset skulle bli klart och stylat och redo för försäljning. Så alla ni som känner nån som letar hus, hojta till och rekommendera Matsgatan 33.
 
Sen ska ni alla boka in er på lördag 12.10 då vi har premiärmatchen med Camise i Div 1 mot Akilles i Sisu Arena kl.18.45!!! Wohoo!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar