Nyaste nytt!

skrivet 2013-09-16 klockan 21:08:37
Hej kära bloggläsare. Här har det varit en LÅNG paus. Har planer på att flytta den här bloggen till min hemsida där det kommer finnas ett helhetspaket av ikadesign & blogg. Dock har det legat lite på is medans vanliga livet har rullat på.
Idag var jag första dagen på mitt nya jobb i inredningsbutiken Popana i Ekenäs. Verkligen ett drömjobb! Fick ta i direkt med att packa upp och prissätta leverans och klara av att vara själv i butiken hela eftermiddagen. Jag kommer jobba deltid där vilket betyder att jag kan ställa upp ifall det behövs både på museet och på shell.

OCH jag kommer att ha tid med ikadesign som jag har en massa planer för.

OCH snart kör div 1 för damer igång och jag är med i Team Camise med en massa härliga brudar och det är bara SÅ roligt! Har verkligen saknat handbollen i mitt liv. Knä håller fint, konditionen är usel men den blir ju bättre! Ni får komma och heja sen. Vi börjar med en hemmamatch i mitten av oktober!

Puss!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar